Dagje Breda

DSC_0363Hey!

Gisteren ben ik met mijn moeder naar Breda geweest en we zijn goed geslaagd! Eerst hebben we mijn broer opgehaald die in Breda woont en toen hebben wat gedronken bij ‘Jan en Alleman’, dat is pas geleden geopend en er werken verstandelijk gehandicapten, erg leuk! We hadden daarna een afspraak bij een sportwinkel voor loopschoenen, want die waren weer versleten.. Dit zijn mijn nieuwe en ik vind ze echt heel gaaf!

DSC_0392DSC_0395

Daarna zijn mama en ik de stad in gegaan met als doel alleen een jurkje voor mij te kopen, maar toen hadden ze bij de Sting toch wel eeerg leuke dingen (oeps). Gelukkig heb ik dezelfde maat als mijn zus en kunnen we met veel kleren die we hebben gekocht samen doen.

DSC_0356

DSC_0353

DSC_0358

DSC_0405

DSC_0367DSC_0371

DSC_0366DSC_0363DSC_0400DSC_0403DSC_0381

DSC_0373

Ook heb ik als verlaat verjaardagscadeau een cameratas gekregen, wat ik echt nodig had! Het is een rugzak met een paar vakken en het is dus heel praktisch voor op vakantie (we gaan deze zomer wandelen in de bergen).

DSC_2949

We zijn ook nog bij de HEMA geweest en ik heb daar nog een paar leuke spulletjes gekocht.

DSC_2921

Ik dacht ‘ik ben nu een echte blogger’ dus dan moet ik wel een echt blogboekje hebben (:

DSC_2924

DSC_2925

Dit is mijn nieuwe agenda, en in de voorkant en binnenkant zijn allemaal plastic ‘insteekdingen’ om foto’s of zo in te doen, dus die ga ik nog pimpen!

DSC_2930

DSC_2941

Ook heb ik deze schattige schoolschriften gekocht, en ik kon het niet laten, washi-tape.

Ik heb (eindelijk!) het boek Wreck This Journal gekocht, dat ik al heel lang wilde, maar in heel veel boekenwinkels niet hadden, en ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan! Wreck This Journal is een boek van Keri Smith en er staan allemaal opdrachten in, waarmee je je helemaal kan uitleven. Ik zal ook alle opdrachten die ik doe bijhouden en met jullie delen!

DSC_2933

En last but not least, ik had ook nog een gewoon paar schoenen nodig, want mijn enige paar sneakers zijn ook aan het verslijten… We zijn aan het einde dus in een paar schoenenwinkels geweest, maar de leuke schoenen waren allemaal niet in mijn maat. We wilden toen eigenlijk naar huis gaan, maar toen hebben we toch nog bij één winkel gekeken. Ik zag een paar hele leuke sneakers die ik wilde, maar toen ik ze vast had bedacht ik opeens dat een vriendin precies dezelfde heeft, maar ik wilde ze echt graag. Dus ik had haar even gebeld en ze vond het niet erg als we dezelfde schoenen hadden, dus dit zijn mijn nieuwe Nikes:

DSC_0386DSC_0390

Erg geslaagd dagje dus!

Trouwens, als je nog tips of ideeën hebt, ik sta voor alles open!

X

Sportschoenen – Asics

Alle kleren – Sting

Cameratas – Lowepro

Agenda – HEMA

Notitieboekje – HEMA

Washi-tape – HEMA

Schriften – HEMA

Sneakers – Nike

Wreck This Journal – Vrije Boekhandel Breda

 

Geef een reactie

