Doelen voor de zomervakantie

parlsm

Geïnspireerd door Teske, die maandelijks een artikel schrijft over haar doelen deze maand, heb ik een lijstje opgesteld met voornemens voor deze zomervakantie (ik wil namelijk niet de hele dag op bed liggen, maar wat van mijn zomer maken).

1. Drie keer in de week hardlopen.

Als ik op vakantie ben kan ik niet bij de atletiekvereniging trainen, dus dan moet ik zelf maar gaan hardlopen. Doel is dus drie keer per week.

hardlopen

2. Genieten van de zomer

Lijkt me logisch, toch?

3. Gezond eten

Ik merk dat ik de laatste tijd weer ongezonder eet, terwijl ik van mezelf weet dat ik veel beter in mijn vel zit en me veel vrolijker voel als ik juist gezond eet.

fruit

4. Het bloggen bijhouden

Ik hoop dat het lukt, ook na de vakantie, want ik vind het echt leuk om te doen!

Geniet van je vakantie!

X

Geef een reactie

