Today’s Outfit

DSC_0001

Hi!

Hoe is het met jullie? Met mij wel goed eigenlijk. Ik ben vandaag lekker naar het strand geweest met Marijke en Marloes en heb nog een uurtje hardgelopen op het strand. Ik heb dinsdag in Utrecht een nieuw jurkje gekocht, dus dit was mijn outfit vandaag!

DSC_0005

DSC_0009

DSC_0015

DSC_0001

Ik vind de print van het jurkje heel mooi en de achterkant vind ik ook wel wat hebben! Het is ook een erg leuk jurkje voor in de winter met een panty en een leren jackje.

X

 

Jurkje – Pull & Bear

Slippers – Reef

Horloge – Primark

Oorbellen – Primark

 

Fotograaf: Rosanne.

7 gedachtes over “Today’s Outfit

Geef een reactie

