Wreck This Journal

Zoals ik al eerder had laten zien, heb ik het boek Wreck This Journal gekocht. Ik had beloofd om te delen wat ik met het boek doe en hoe ik de pagina’s op vul, dus hierbij!

Ik ben begonnen met de voorkant (de achterkant doe ik later) en heb daarna willekeurige pagina’s voltooid.

Before:                                                                         After:

DSC_2933DSC_3069

Washi-tape!

Before:                                                                         After:

DSC_3111DSC_3113

‘Maak een papieren vliegtuig.’

Before:                                                                  After: 

DSC_3050DSC_3074

‘Kleur de hele bladzijde.’

Before:                                                                  After:

DSC_3079DSC_3085

‘Leg vast wat je hebt gegeten. Wrijf, smeer & spetter je eten. Gebruik deze bladzijde als servet.’

(Sorry voor de wat smerige foto.)

Before:                                                                   After:

DSC_3121DSC_3130

‘Knip door een aantal lagen heen.’

 

Met dank aan Marijke. 

Een gedachte over “Wreck This Journal

Geef een reactie

