Fotodagboek, eetdagboek en combineren.

DSC_3213

Vandaag laat ik een paar apps zien die ik zelf heel fijn vind en waarom. Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe apps uit te proberen en ik zal er deze keer vier met jullie delen! Het zijn verschillende categorieën, maar misschien zit er voor jullie ook wel iets leuks tussen. Alle apps zijn overigens gratis.

flattomato

DSC_3204

DSC_3206

DSC_3208

Flat Tomato

Hoewel het nu vakantie is, wil ik deze app toch even laten zien. Flat Tomato is eigenlijk niet meer dan een timer. Je kan zelf instellen hoeveel minuten je wilt werken en pauze wilt. Als je de app hebt gedownload staat hij standaard op 25 minuten werken en 5 minuten pauze. Als je hem aan zet moet je doen wat je niet langer moet uitstellen (bv. huiswerk, opruimen) en als je dat 25 minuten hebt gedaan krijg je een melding dat je 5 minuten pauze mag houden. Het helpt mij zeker met leren!

room-550x300

DSC_3210

DSC_3213

Room for thought

Dit is een app die je elke dag een berichtje stuurt dat je een foto moet maken. Als je dan de app opent moet je binnen 3 seconden een foto maken van iets willekeurigs waar je op dat moment bent. Op die manier heb je voor elke dag een kleine herinnering en je kunt je foto’s altijd terug kijken.

icon320x320

DSC_3215

DSC_3217

Lifesum

Deze app gebruik ik vaak als eetdagboek. Je kan bijhouden wat je elke dag eet en hoeveel. De app houdt dan bij hoeveel calorieën je binnenkrijgt, geeft aan of je meer of minder moet eten, wanneer je moet drinken en welke voedingsstoffen je meer moet binnen krijgen om gezonder te leven.

c5556c070fd0b2c7b08a4dfcfd533b3c

DSC_3219

DSC_3222

Dubble

Dubble is een heel grappige app. Je kiest een foto uit je galerij en die wordt dan ‘gemixt’ met een willekeurige foto van ergens op de wereld. Door te combineren kunnen er hele grappige en gave combinaties ontstaan!

Dat waren ze alweer. Als je aanraders hebt voor apps, let me know!

2 gedachtes over “Fotodagboek, eetdagboek en combineren.

Geef een reactie

