Review: Q&A a day

DSC_3233

Toen ik een hele tijd geleden een artikel van Teske las over dit boek, moest ik hem ook hebben: het boek Q&A for a day. Toen ik jarig was (twee maanden geleden) heb ik hem gekregen en vandaag zal ik vertellen wat voor soort boek het is en wat ik ervan vind!

Allereerst het uiterlijk: Ik vind het heel erg mooi dat het een bruinige kaft heeft en er daardoor een beetje vintage uitziet. De zijkanten zijn goud-glimend (zoals je op de foto hieronder kan zien) en het boek voelt stevig aan.

DSC_3227

Dit boek bevat 365 vragen, die je 5 jaar lang elke dag moet beantwoorden. Er zitten simpele vragen in als ‘wie is je beste vriend?’, random vragen zoals ‘draag je sokken?’ en wat diepere vragen, bijvoorbeeld ‘schrijf de eerste zin van je autobiografie’.

DSC_3249

DSC_3236

Alle vragen zijn in het Engels, maar ik beantwoord ze gewoon in het Nederlands. Het is best lastig om het bij te houden, de eerste paar weken zal je de vraag waarschijnlijk elke dag beantwoorden, maar wat bij mij het geval was, was dat ik ze na een tijd vergat te beantwoorden en dan de vragen van een hele week moest beantwoorden.

Als ik 20 word heb ik het boek uit, en dan heb ik weer een hoop herinneringen om terug te lezen!

DSC_3225

9 gedachtes over “Review: Q&A a day

  1. Veerle complimenten je blog is zoo gaaf geworden en ik een lange tijd ook veel beter moet ik eerlijk zeggen ga hiermee door en stop hier niet mee.. misschien maak je van je hobby wel een baan. 🙂

    Like

Geef een reactie

