Recept nutella muffins (drie ingrediënten!)

DSC_3472Hi!

Zondag heb ik met Kim afgesproken en we hebben Nutella muffins gebakken! Ze zijn echt super lekker, dus hierbij het recept (met maar drie ingrediënten)!DSC_3437

Wat heb je nodig?

-400 gr. Nutella

-85 gr. bloem

-3 eieren (ja op de foto staat er één te weinig, oeps)

Genoeg voor ca. 15 muffins

Wat moet je doen?

Verwarm de oven voor op 180 graden.

DSC_3445

Doe de bloem en eieren in een kom en mix dit tot een glad beslag.

DSC_3452

Voeg nu de Nutella toe en mix dit weer tot een glad beslag. (En ooh, wat ziet dit er slecht uit!)

DSC_3463Doe nu het beslag in de cakevormpjes. Dit gaat in het begin lastig, maar als je een grote lepel gebruikt (bv. een ijslepel) samen met een wat kleinere lepel zal het wat makkelijker gaan. DSC_3469Na 20 minuten in de oven zijn ze klaar, en god, wat zijn ze lekker!DSC_3474

6 gedachtes over “Recept nutella muffins (drie ingrediënten!)

  1. OMG! na dit gezien te hebben heb ik het meteen gemaakt ahah !! ze zitten nu in de oven. Jou blog is echt mega leuk wat een inspiratie bron ben jij en dat mag gezegd worden !! nu heb ik een vragaje vind je het erg als ik dit recept ook op mijn blog zet ? dan zet ik jou als bron, 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

