Review: Woosh – Lush

DSC_3553Een tijdje geleden kocht ik bij de Lush in Utrecht een ‘Woosh Jelly’, eigenlijk een soort zeep voor onder de douche. Ik gebruik hem nu altijd om me mee te wassen en hij is heerlijk!DSC_3533Het is een soort pudding en het voelt ook heel glibberig aan. Als het in contact met water komt wordt hij nog gladder -dit is zo raar om te omschrijven- en je moet hem goed vasthouden, anders glipt hij uit je handen. Toen ik hem in de winkel voor het eerst vast had, voelde het zó raar aan, maar juist omdat het zo apart is heb ik hem gekocht. DSC_3541In eerste instantie was ik bang dat hij heel snel kapot zou gaan, en dat vond ik zonde. Maar toen ik ermee onder de douche ging merkte ik hoe stevig het is, want toen hij twee keer uit mijn handen glipte en op de grond viel, was hij nog steeds heel. Ik las net op de site dat het eigenlijk de bedoeling is dat je er bij het douchen een klontje af haalt en je daarmee wast, maar ik vind het zonde om er stukjes er vanaf te halen, haha. DSC_3557De jelly ruikt echt ongelooflijk lekker, heel fris, zoals op het doosje staat naar citroen, limoen en rozemarijn. Heerlijk om ’s ochtend wakker te worden.

DSC_3544Een potje van 100 gr. kost bij Lush €6,05 en een potje van 240 gr. €11,65.

Geef een reactie

