Scrapbook Inspiration

DSC_3523Vorig jaar was ik begonnen met mijn ‘Moodbook’, een boekje waarin ik allemaal leuke dingen plak en verf: plaatjes, stofjes, touwtjes, kapotte armbandjes, treinkaartjes, etc. Dat boekje is gewoon voor herinneringen en om dingen in te bewaren- het hoeft niet perse mooi te zijn. Vorige week heb ik een wat groter boek gekocht (bij de Flying Tiger hebben ze heel schattige boekjes) en dit boek is meer bedoeld als scrapbook/smashbook en ik heb als doel dit boekje juist wel ‘mooi’ te maken en alles creatief en op een leuke manier erin te plakken. Als inspiratie laat ik mijn eerste pagina’s zien!DSC_3517Voor als je het je afvraagt: ik plak geen hele pagina’s in het boek, maar ik voeg er altijd nog iets extra’s aan toe, zodat het toch nog creatief is.

DSC_3522DSC_3524DSC_3525DSC_3526DSC_3528DSC_3529DSC_3530

Geef een reactie

