Wreck This Journal #2

DSC_3828Vandaag heb ik weer een nieuwe Wreck This Journal voor jullie! (Klik hier voor de vorige). Ik ben aan de slag gegaan en heb weer een paar opdrachten voltooid.  Zoals ik de vorige keer met de voorkant ben begonnen, pimp ik nu eerst de achterkant op!

Before: DSC_3814After:DSC_3817Met saaie stukjes krant ziet het er toch leuk uit!

Before:DSC_3835After: DSC_3839Als we toch met een krant bezig zijn…

Before: DSC_3797After:DSC_3806Confetti!

Before:DSC_3842 After:DSC_3844”Scheur deze bladzijde aan repen!”

Before: DSC_3512After: DSC_3792Ja, er zit geur aan!

Ik ben trouwens nu op vakantie in Zwitserland, en ik ga daar (als alles gaat zoals ik wil) weer een filmpje van maken! Ik ben over een paar dagen thuis, dus ik hou jullie op de hoogte!

Geef een reactie

