Bucketlist

collage-2015-08-11Alles wat je ooit nog wilt doen, ‘before I die’: een bucketlist. Vandaag deel ik met jullie mijn bucketlist en zal ik veel dingen die ik ook werkelijk ga doen fotograferen en op mijn blog zetten!longboard

-Een hele dag longboarden met camera op zak

-Mee met een luchtballon (ga ik maandag doen!)

-Naar New York

-Naar IJsland

-Naar Barcelona (nog een keer)

parijs                                                           -Naar Parijs (Ga ik vrijdag doen!!)

-Naar Berlijn

-Naar Rome

-Uit een kokosnoot drinken

boeken

-Meer boeken lezen (Nog meer)

-Een paar witte schoenen kopen en ze zelf pimpen

-Een fotoshoot hebben met mijn beste vriendin

-Naar de zonsondergang kijken op het strand

reizen

-Een pijltje op een wereldkaart werpen en reizen naar waar het landt.

-Iemand verrassen met een surpriseparty

-Naar een waterpark gaan met vriendinnen (zo één met heel veel glijbanen)fles

-Een brief in een fles doen en in de zee gooien

-Middennacht iets bakken met iemand

-Naar de golven luisterenfoto

-Een foto nemen op het perfecte moment

-Een geheim in een ballon stoppen en weg laten vliegen

-Rondtrekken door de wereld met een tentjebox

-Een doos maken met foto’s met mooie herinneringen

-Bungeejumpen

-Onderwaterfoto’s makensterren

-Slapen onder de sterren

-Op vakantie gaan met vriendinnen

-Naar een Ed Sheeran concert gaanscheerschuim

-Een scheerschuimgevecht hebben (lol)

-Op een trampoline slapen

-Lichtgevende stokjes in een zwembad gooien en gaan zwemmen (’s nachts natuurlijk)

-In de zee zwemmen terwijl het regent

opdrukken

-Met één hand kunnen opdrukken

-Met een color run mee doen

scrapbook

-Mijn scrapbook vol maken

-Inspirerende teksten achterlaten op willekeurige plekken

-Een nachtwandeling maken op het strand

Zo, dat waren ze, haha! Het zijn er nogal wat, maar het zijn in principe haalbare dingen die me gaaf lijken om te doen.

Wat staat er op jouw bucketlist?

2 gedachtes over “Bucketlist

Geef een reactie

