Parijs

DSC_4498Zo, ik ben weer terug van een weekendje Parijs. Ik ben vrijdagochtend met een vriendin Pascalle en haar moeder een paar dagen naar Parijs geweest inclusief één dag Disneyland, dus hier een soort samenvatting en foto’s!We kwamen vrijdagavond rond half 6 met de bus aan in Parijs en daar hebben we na wat gegeten te hebben een ‘lichtjestour’ gedaan. Eerst zijn we bij de Montparnasse naar boven gegaan en daar had je uitzicht over heel Parijs- en dat was groot! DSC_4485image5Bij schemering zijn we met de bus verder gereden door Parijs en hebben onder andere het Louvre en de Eiffeltoren gezien. DSC_4533DSC_4581image2Ik was nog nooit bij de Eiffeltoren geweest en het was echt veel groter en mooier dan verwacht!

De volgende dag gingen we naar Disneyland. Ik was er nog nooit geweest, maar het viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Het was wel leuk hoor, en de achtbanen waren wel gaaf, maar het was kleiner en minder spectaculair dan verwacht, maar misschien ligt dat aan mij. Het was voor de rest wel een heel gezellige dag en ik heb ook zeker genoten! image3image4image1

Vanochtend -de laatste dag- hebben we een boottocht gedaan over de Seine en zijn we langs alle bekende gebouwen gevaren. DSC_4638DSC_4677DSC_4680DSC_4669DSC_4747DSC_4754DSC_4763DSC_4775DSC_4776DSC_4698Als allerlaatst zijn we nog naar Montmartre gegaan om wat rond te lopen en souvenirtjes te kopen en rond 1 uur gingen we met de bus weer terug naar Nederland.

Ik was nog nooit in Parijs geweest, maar ik vond het een heel mooie stad en vond het een leuke (korte) vakantie!

3 gedachtes over “Parijs

Geef een reactie

