Tussendoortje

DSC_4962Hi,

Hoe is het met jullie? Ik ben vandaag naar het dorp gefietst en heb daar wat nieuwe spulletjes gekocht. Ik wilde een stukje gaan longboarden, maar helaas, die staat in Zeeland. Ik ben nu denk ik… 5 weken aan het bloggen en ik bedacht pas dat ik in mijn allereerste blogpost had geschreven dat ik ongeveer twee keer per week een artikel wilde plaatsen. Ondertussen is dat 4/5 keer per week geworden. Ik vind het bloggen zó ontzettend leuk om te doen dat ik steeds weer inspiratie krijg en opnieuw ga typen. Het geeft ook altijd een soort voldaan gevoel als ik weer iets heb gepubliceerd. DSC_4959Helaas moet ik over twee weken naar school en aangezien ik verwacht dat 4 havo een druk en lastig jaar wordt gaat school toch wel voor. Ik ga absoluut niet stoppen met bloggen, maar ik zal denk ik wel minder blogposts publiceren. Het wordt een kwestie van goed plannen, want ik sport redelijk veel en ik wil na de vakantie  ook gaan werken.

Zoals ik net al zei, ik was vanochtend naar het dorp gefietst en heb bij de HEMA nieuwe (school) spullen gekocht. Ik heb onder andere 8 bruine schriftjes gekocht en die heb ik zelf wat opgevrolijkt.

DSC_4951Niet te veel poespas, maar het ziet er net wat schattiger uit. Nou ja, dat was het dan denk wel weer. Ik had weer even de behoefte om te typen, haha.

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dat ook even een kijkje op jouw blog 🙂

12 gedachtes over “Tussendoortje

Geef een reactie

