15 dingen die niemand vraagt

DSC_4213

Hey!

Ik was op zoek naar een leuke tag om te doen en kwam toen deze tegen! Ik beantwoord 15 vragen die niemand zomaar aan je zal vragen, so read on!

1 Slaap je met je deur open of dicht?

Dicht!

 2 Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Haha ja, vorig weekend nog eentje meegenomen, oeps.

 3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nou… nee.

 4 Gebruik je to-do lijstjes?

Jazeker!

5 Heb je sproeten?

Een heel klein beetje op m’n neus.

DSC_1997

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?

Lol, ja, als ik echt nodig moest en er geen wc was.

7 Hoe groot is je bed?

Toevallig gisteren nog over gehad. 2 m bij 90 cm.

8 Ben je lui?

Af en toe wel ja. Vooral in het weekend, in de vakantie valt het mee.

 9 Is er iets waar je je nu aan ergert?

De tv waar K3 op staat en het geluid staat redelijk hard.

10.Kauw je op potloden en pennen?

Nee, eigenlijk niet, wel op mijn nagels.

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee

 12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Stiekem wel, ssstt. Nee, heel misschien als ik ziek ben en er niks anders op tv is.

DSC_0051

13 Tel je de treden als je de trap oploopt?

Af en toe wel, als ik niks anders heb om over na te denken

14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Haha, soms, maar dan moet ik wel heel vrolijk zijn

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Geen idee, haha.

Dat waren de vragen. Voel je vrij om hem over te nemen, zou ik zeggen.

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog 🙂

11 gedachtes over “15 dingen die niemand vraagt

Geef een reactie

