Ontspanning

DSC_1998
Als je veel stress en het druk hebt, is ontspanning belangrijk, dat weet iedereen. Maar wat voor manieren zijn er nou allemaal om te ontspannen? Vandaag deel ik mijn manieren van ontspanning. 
Sporten

Klinkt misschien niet echt logisch, maar met sport kan ik even mijn hoofd leeg maken en stress-vrij worden.

Lezen

Je even helemaal uitleven in andermans wereld en reizen door bladzijden vind ik heerlijk.

Youtube kijken

Tja, spreekt voor zich toch?

DSC_3901
Afspreken met vriendinnen

Altijd gezellig, ik hoef dan even helemaal nergens aan te denken.

Massage

Soms masseert mijn moeder voordat ik ga slapen, daar word ik een stuk rustiger van en val dan veel beter in slaap.

Bakken

Bakken is echt een afleiding voor mij, ik word er meestal blij en rustig van.

51YvJNt8RjL__SX300_

Mediteren

Dit doe ik zelden, maar als ik het echt heel druk heb maak ik even een paar minuutjes vrij om naar buiten te gaan en tot rust te komen.

Vind jij het ook fijn om te mediteren of yoga te doen? Dan is het YoungYogaKamp misschien iets voor jou! 

Young Yoga Kamp is een kamp voor jongeren tussen de 14 en 20 jaar waarbij er vier dagen en drie nachten yoga- en meditatielessen worden gegeven. Het doel is om helemaal tot rust en tot jezelf te komen. Het kamp is geheel verzorgd met voedsel, drinken en onderdak. Lijkt het je wat? Ga naar hun facebook of hun blog waar alle verdere info op staat.

tumblr_inline_ns59prtANY1s46k2u_500

Bedankt voor het lezen!

Wat doe jij om te ontspannen?

Dit artikel is in samenwerking met YoungYogaKamp.

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik ook even een kijkje op jouw blog 🙂

 

5 gedachtes over “Ontspanning

Geef een reactie

