Room Decoration

DSC_5191Hi!

Ook voor mij is het eind van de vakantie weer in zicht… wat gingen deze weken snel zeg! Vroeger verveelde ik me veel in de vakantie en kon ik niet wachten om weer naar school te gaan, maar nu ben ik heel de tijd bezig geweest met van alles en nog wat (vooral bloggen). Ondanks dat we ons rooster en klas nog steeds niet hebben (frustrerend), kom ik waarschijnlijk wel bij m’n vriendinnen in de klas en dat is altijd wel gezellig. Ik was een paar dagen te laat met boeken bestellen, dus waarschijnlijk moet ik de eerste paar schooldagen zonder boeken doen, goed begin Veerle.

Anyway, maandag ben ik met mijn moeder naar de IKEA geweest en ik heb daar een paar nieuwe dingen voor op mijn kamer gekocht. Ik was mijn kamer alweer een beetje beu en wilde dus verandering. Ik heb alles wat aan de muren hing verwisseld, goed opgeruimd en nieuwe spulletjes neergezet! step0001DSC_5173DSC_5205DSC_5183DSC_5217Plantjes. Ik hou van plantjes. Het maakt de ruimte lekker fris en geeft een vrolijke sfeer. Ik heb twee planten gekocht en die op mijn trap-kast gezet, zoals ik het noem. Daarbij zette ik twee geurkaarsen (die zijn overigens van de Primark) en ik had nog vier potjes gekocht die ik vulde en erbij zette.

Ben ik trouwens de enige die ook niet kan wachten op expeditie Robinson? Ik vind ’t zo tof dat Teske meedoet! Ik heb even op de kandidatenlijst gekeken, naast Teske ken ik eigenlijk alleen Ronnie Flex, Tim Douwsma en Sandra van Nieuwland. Ik weet nog dat ik het vorig jaar op donderdag nooit keek, maar ik was elke vrijdag om 12 uur uit, dus dan ging ik het terug kijken op de bank met eten, goed begin van het weekend. Aah, uitkijken tot volgende week!

DSC_5236Om terug te komen op de IKEA, ook kocht ik nog een prikbord en die vulde ik met vintage kaarten en een oude plaat. Als laatste heb ik nog een nieuw dekbed gekocht, helemaal wit, want ik heb op dit moment iets met fris en netjes, haha.

Ik ga vandaag met de trein en longboard naar Bergen op Zoom en dan ga ik weer afspreken met vrienden die ik niet heel vaak zie, maar eens in de maand spreken we af.

Oké, in deze post heb ik meer bij gekletst dan over m’n nieuwe decoratie gepraat, maar hé, who cares?

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog 🙂

3 gedachtes over “Room Decoration

Geef een reactie

