Mijn washi-tape stash

step0002Sinds vorig jaar heb ik een obsessie met washi-tape. Ik kocht er een paar om m’n agenda mee op te pimpen en het werden er meer en meer. Inmiddels heb ik er 62… oeps. Haha. Ze zijn gewoon zรณ ontzettend schattig en handig, I love it!Ik heb dus een heleboel tapes, en het leek mij leuk om mijn verzameling te laten zien!

Effen

step0001

Als eerst heb ik een heleboel tapes in effen kleurtjes. Die zijn altijd handig om te hebben en een aantal ervan gebruik ik met plannen.

Favorieten

step0003

Jaa, mijn favorieten. Deze washi-tapes vind ik het allerleukst en gebruik ik het meest.

Team roze

step0006Ik heb ook een hele verzameling met allerlei roze washi-tapes. Romantisch, toch?

Team blauw

step0005Naast een heleboel roze heb ik ook een aantal blauwe, want ja, blauw is altijd goed.

Bloemetjesstep0004Washi-tapes met bloemenprint zijn so cute!

Overige

step0007De tapes die ik eigenlijk ik eigenlijk niet in een categorie kan plaatsen.. maar die wel leuk zijn!

Bedankt voor het lezen!

Welke tapes vind jij het leukst?

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog ๐Ÿ™‚

18 gedachtes over “Mijn washi-tape stash

Geef een reactie

