Mededeling

DSC_2539Hoi!

Ik ben nu een half uurtje wakker en lig lekker in bed te typen. Papa had me wakker gemaakt (ik heb nog vakantie hoor pap) en ik ga zo even ontbijten. Anyway, ik wilde even een paar dingen delen. Allereerst: we hebben er een achterneefje bij! Hij heet Amir en is gisterochtend geboren.  We hebben een foto gestuurd gekregen en hij is zo lief! Ik hoop dat we hem snel gaan zien. Toevallig was mijn achternichtje uit Frankrijk gisteren ook jarig, ze is 1 jaar geworden.

Ik vind het zo leuk dat nu ik een blog heb, ik zulke dingen met jullie kan delen! Want zoals Jiami altijd zegt, ‘mijn lezers voelen als vriendinnen’, dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het altijd tof als jullie een leuke reactie achterlaten en het voelt gewoon alsof ik tegen jullie praat (dat zal wel heel stom klinken, maar als je zelf een blog hebt ken je dat ook wel, toch?)

Ik kijk heel erg uit naar de finale van Dafne om 3 uur vanmiddag, en ben ook wel een beetje zenuwachtig. Maar ze heeft de 100m super gelopen, dus dan moet dit al helemaal goed komen! (Als je niet weet waar ik het over heb, Dafne Schippers gaat vanmiddag op de finale van de 200m sprint op het WK proberen goud te halen- zegt ze zelf. Ik heb er vertrouwen in.)

Nu we het over sport hebben, ik wil vanmiddag ook nog een rondje gaan hardlopen, laatste keer deze vakantie. Ik werd vanochtend wakker met spierpijn, dus die hoop ik eruit te lopen. Ik hoop dat ik tijd heb, want ik moet nog best wat dingen doen.

Komen we aan op het volgende punt, waarvoor ik ook deze post schreef. Ik ga niet zeggen dat ik vanaf maandag minder aandacht aan mijn blog ga besteden ivm met school- ja dat is wel zo, maar dat had ik al gezegd. Maar ik ga vanavond op kamp en ben dus een weekendje niet bereikbaar. Ik zal dus niet op reacties en andere blogs reageren, maar dat doe ik later hoor! Er zullen zaterdag én zondag wel artikels online komen, want die plan ik in.

Inmiddels zijn we weer 20 minuten verder en ik ga zo even ontbijten, aankleden en doen wat gedaan moet worden.

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog 🙂

7 gedachtes over “Mededeling

Geef een reactie

