HEMA moisturising lipstick

step0001Ik was al een tijdje op zoek naar een kleur lipstick die mij staat. Ik heb namelijk bij héél veel lipsticks dat het niet bij mijn gezicht past. Ik was dus op zoek naar een kleurtje dat niet te veel op valt, maar waarbij je wel ziet dat je lippenstift op hebt. Zo’n soort heb ik gevonden bij de Hema! DSC_4867De verpakking is gewoon zoals alle HEMA lipsticks, simpel zwart, maar erg praktisch. Ik wilde eigenlijk een matte lipstick, deze heeft een heel klein beetje glitters, maar dat zie je bijna niet.

DSC_4892Ik vind het een prachtige, warme rode kleur, perfect voor de herfst! Het is een kleur die je makkelijk naar school kan dragen. DSC_5243DN7KcT2qIXssW398QnRvPyjmzqPJx2g2q2XVDFgXFog

De lipstick smeert fijn, blijft redelijk lang zitten en dekt goed. De lipsticks bij HEMA kosten 3 euro en ik vind dat geld meer dan waard! Het is kleur nummer 13.

13 gedachtes over “HEMA moisturising lipstick

Geef een reactie

