Creatief inpakken

step0006Cadeautjes krijgen is leuk. Cadeautjes krijgen die mooi ingepakt zijn is nog leuker. Vandaag deel ik drie manieren om iets wat leuker en creatiever in te pakken! step0001step0004Bij de eerste deed maakte ik een knoop op het pakje d.m.v. een kruis met wol. Dit doe je door eerst wol door twee gaatjes die tegenover elkaar staan de doen, daarna wol door de twee andere gaatjes en dan maak je met die vier uiteinden een strikje. Vervolgens plakte ik twee stukjes washi-tape op het kruis. (Als je mijn washi-tape stash nog niet hebt gezien, klik dan hier). Als laatste knoopte ik nog een labeltje waar ik ‘Happy Birthday!’ op schreef eraan en op dat labeltje deed ik ook een stukje washi-tape.

step0003Het tweede cadeautjes pakte ik in met zilver papier. Wat ik hier deed is heel simpel: ik plakte allemaal dunne washi-tapes ‘random’ op het pakje. Eerst plakte ik ze een beetje naar elkaar toe, toen weer één totaal de verkeerde kant op en vanuit daar werkte ik weer naar de rand, maar je kan je hierbij natuurlijk helemaal uitleven!

step0008step0007Het laatste cadeautje vind ik persoonlijk het leukst. Ik pakte het cadeau in met bruin papier en plakte er een label met ‘gefeliciteerd’ en een hartje op. Daarna maakte ik met een perforator een heleboel rondjes van gekleurd papier en die legde ik erop. Als laatst pakte ik het cadeau nog een keer in met doorzichtig papier, waardoor het confetti beweegt en dat ziet er heel leuk uit.

Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben, want het is natuurlijk superleuk om een cadeautje te krijgen als het leuk is ingepakt!

Welk pakje vind jij het leukst?

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog :).

10 gedachtes over “Creatief inpakken

Geef een reactie

