The sisterhood of the world bloggers award

DSC_3160Hoi! Ik ben door Demi genomineerd voor ‘the sisterhood of the bloggers award’, dankjewel!

De regels zijn als volgt:

1. Bedank degene die je nomineerde en link naar de blog van diegene.
2. Beantwoord de 10 vragen die je hebt gekregen.
3. Nomineer 10 andere bloggers.
4. Bedenk 10 nieuwe vragen voor je genomineerden om te beantwoorden.

1. Wat vind je leuk aan jezelf?

Dat ik nieuwsgierig ben, ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen en ontdekken.

2. Waar ben je trots op?

Dat ik al best wat bezoekers heb op mijn blog :).

3. Wat zou je willen veranderen in je leven?

Ik kan zo snel niks bedenken. Er zal vast wel iets zijn, maar over het algemeen ben ik wel tevreden zo.

4. Wie wil je nooit meer kwijt?

Nou ja, lekker cliché, maar vrienden & familie.

5. Wie mis je ontzettend?

Dat zeg ik liever niet, haha.

6. Wat is jouw ideale vriendje/vriendinnetje?

Lief, zorgzaam, gezellig, sportief en iemand die me accepteert zoals ik ben.

7. Waarvan wordt jij echt gelukkig?

Het gevoel hebben dat ik geen verplichtingen heb en me helemaal happy voel.

8. Wat is jouw levensmotto?

Mislukte experimenten bestaan niet, alleen experimenten met een onverwachte uitkomst.

9. Wanneer ga je echt uit je dak?

Uh, als ik iets hoor wat ik totaal niet had verwacht (op een positieve manier) en wat veel invloed heeft op iets wat ik belangrijk vind.

10. Wat maakt jou boos?

Onrechtvaardigheid.

 

Dit waren mijn antwoorden, en dit zijn mijn nominaties:

  1. Jamie
  2. Lana
  3. Charlène en Lisa
  4. Tyrone
  5. Moira
  6. Selina
  7. Hajar
  8. Linda
  9. Ayaan Nina
  10. Jij!

Mijn vragen:

  1. Wat is je favoriete liedje?
  2. En je favoriete artiest?
  3. Wat wil je ooit nog doen?
  4. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
  5. Als je een bijzonder talent zou kiezen, welk talent zou dat dan zijn?
  6. Als je een boek zou schrijven, waar zou het dan over gaan?
  7. Wat is het beste advies dat je ooit hebt gekregen?
  8. Zou je liever één oog missen of al je tanden?
  9. Zou je liever oneindig geld of oneindig leven willen?
  10. Welk eten lust je absoluut niet?

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog :).

9 gedachtes over “The sisterhood of the world bloggers award

Geef een reactie

