Fall Outfit

DSC_5439Jaa, de herfst komt eraan! En dat betekent: leuke kleding. Herfst is mijn favoriete seizoen, mede door de sfeer, de kleuren en de kleding. Op koude tenen en handen na op de fiets vind ik de herfst heerlijk! Ik heb al wat herfstinkopen gedaan en stiekem hoop ik dat het lekker slecht weer blijft, dan kan ik mijn nieuwe kleren dragen. Vandaag laat ik de outfit zien die ik gisteren droeg.

DSC_5446DSC_5453DSC_5464DSC_5455Ik combineerde een ripped jeans met een oversized blouse die ik deels in mijn broek deed. Het leren jackje maakt de outfit geschikt voor de herfst en door het blousje tot het ena-laatste knoopje dicht te knopen maakte ik de outfit wat meisjes achtiger, hoewel het alsnog een stoere outfit is, maar daar hou ik van!

Bedankt voor het lezen!

Blouse – H&M                                                                                                                        Jeans – H&M                                                                                                                        Leren jackje – Primark                                                                                                         Schoenen – Timberlands                                                                                                       Oorbellen – Primark

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog :).

11 gedachtes over “Fall Outfit

Geef een reactie

