Wreck This Journal #3

DSC_5428Hoi!

Vandaag was het raar genoeg opeens mooi weer, wat ik eigenlijk niet erg vond want daar werd ik tenminste wat vrolijker van. Ik was gisteren pas om half 12 thuis omdat we met school naar een voorstelling moesten, dus ik was behoorlijk moe vanochtend. Ook hebben we vandaag weer een nieuw rooster gekregen, die nog slechter is dan hij al was (ik ben drie dagen om 4 uur uit en heb in totaal vier tussenuren). Al met al heb ik wel lekker getraind net, en ik heb nog net even tijd om een blogje te schrijven. Deze keer weer een Wreck This Journal. De derde alweer! Oké, de eerste opdracht.

Before: DSC_4241

After:

DSC_5471”Verzamel de postzegels van al je post”.

Before:DSC_5098

After: DSC_5101Het waren oude schoenen hoor, die kunnen wel wat verf hebben :).

Before:DSC_5122 After: DSC_5125Als we dan toch met verf bezig zijn… Ik heb lijnen getekend met een stuk aardappel.

Before: DSC_5422After:DSC_5428Vanaf de zijkant zien die paperclips er best awesome uit, haha.

Before: DSC_5478After: DSC_5486Als laatst besloot ik om de zijkanten van het boek te kleuren, wat ik misschien beter vóór de paperclips had kunnen doen.

Dat waren ze alweer! Het boek wordt al best dik, ik kan niet wachten tot ik alle opdrachten heb gedaan, haha.

Toen ik buiten foto’s maakte net was de lucht trouwens echt mooi! DSC_5482Ik vind het nog altijd moeilijk om zonsondergang te fotograferen, op de foto is het altijd minder mooi, of ben ik de enige die dat heeft?

Morgen moet ik van half 9 tot 4 uur naar school, zonder tussenuren. Gelukkig is het ’s avonds ook weer expeditie Robinson.

Bedankt voor het lezen!

Welke pagina vind jij het leukst?

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog 🙂

15 gedachtes over “Wreck This Journal #3

Geef een reactie

