Vraagje!

DSC_3753Nu ik weer school heb kan ik echt genieten van het weekend. Hoewel ik een best druk weekend heb is het toch fijn om weer even uit te rusten.

Gisterenavond heb ik met drie andere vriendinnen de verjaardag van Rosanne gevierd, vandaag moest ik helpen bij een Kunst route voor school en we zijn net terug van Breda, we gingen bij mijn broer eten. Morgen heb ik een hardloop wedstrijd in de buurt, 3.2 kilometer, dus dat valt mee. Morgen moet ik ook even een plekje vinden voor m’n huiswerk (dat is nu al een hele hoop) en ik moet ook nog een artikel schrijven.

Daar wilde ik het ook even over hebben. Vandaag -nou ja, eigenlijk vanavond aangezien het al 10 uur is geweest heb ik een ander iets dan normaal. Ik heb namelijk een vraag aan jullie.

Het is een heel simpele vraag, maar wel belangrijk voor mij om te weten: Wat vind jij leuk om te lezen en wil je meer op mijn blog zien?

Waarom ik dat wil weten? Dat is omdat ik sinds school is begonnen ik duidelijk merk dat ik minder kan bloggen en schrijven. Als ik dan weer eens iets post (mijn doel is twee keer per week) wil ik natuurlijk wel dat voor jullie leuk is om te lezen.

Dus ik zou het zeer op prijs stellen als je een reactie achterlaat met wat voor soort artikels jij interessant vindt- fashion, recepten, creatief, fotografie, reviews, zeg het maar. Ik kijk dan natuurlijk ook even op jouw blog!

Alvast bedankt!

Liefs

12 gedachtes over “Vraagje!

  1. wat erg belangrijk is: je moet het zelf leuk vinden om over te schrijven! Als iemand met passie ergens over schrijft vind ik het vaak al heel boeiend om te lezen. Helemaal als het eerst mijn interesse helemaal niet had.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik vind het leuk om te zien hoe anderen creatief zijn (DIY) -dat doe je trouwens geweldig goed!- Misschien kan je eens je dagen overlopen in foto’s en zo vertellen wat je gedaan hebt & wat je niet rap zal vergeten!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik ken je blog pas net, dus daar kan ik lastig over oordelen. Ik denk dat je iets moet vinden waardoor je echt zin krijgt om een artikel te schrijven. Maak bijvoorbeeld eens tussendoor foto’s doordeweeks en post dan één keer per week alles wat je hebt gedaan. Dat lijkt me leuk om te zien!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

