Morning photos

DSC_5602Goeiemorgen!

Ik ben lekker eerste twee uur vrij, en dus besloot ik om foto’s te maken vanochtend. Mijn plan was om de zonsopgang te fotograferen, om de 10 minuten, zodat je de overgang kon zien, maar er is echt nul zon te zien. Blugh.Toen ben ik in de regen foto’s gaan maken. In de regen krijg je vaak mooiere en unieke foto’s, omdat veel mensen niet met regen buiten willen fotograferen.

Het viel nog best tegen om mooie foto’s te maken, omdat het nog een beetje schemerig was, en alle blaadjes en spinnenwebben bewogen door de wind. Daar moet ik nog een beetje mee oefenen. Als je tips hebt, graag! Ik laat even mijn -vind ik- wel gelukte foto’s zien!

DSC_5598Niet veel zonsopgang te fotograferen dus…

DSC_5587Bij deze foto stond mijn camera verkeerd ingesteld, waardoor het nacht lijkt. Toch vind ik het wel een gave foto!

DSC_5620DSC_5626DSC_5593DSC_5602DSC_5611Onze katten kwamen ook even een kijkje nemen.

Het zijn niet veel foto’s, dus ik ga later nog een keer proberen om in de regen mooie foto’s te maken. De foto’s hebben echt een Nederlandse herfstachtige sfeer, wat ik wel heel tof vind.

Fijne dag!

 

16 gedachtes over “Morning photos

Geef een reactie

