Dromen – Vraag aan jullie

DSC_5558Hoi!

Ik heb zojuist besloten dat ik mee ga doen met de schrijfwedstrijd van Talent voor taal. Dat houdt in dat je een verhaal moet schrijven van max. 750 woorden met het thema dromen. Ik doe dit puur voor de lol, ik verwacht totaal niet dat ik ga winnen, maar ik vind het gewoon leuk om te schrijven. Nu heb ik een kleine vraag aan jullie ter inspiratie voor mijn verhaal, en dat is: wat betekent dromen voor jou en wat is jouw droom?

Het maakt niks uit wat je zegt, alles is goed! Ik zou het supertof vinden als jullie dat willen doen.

Fijn weekend!

Liefs

18 gedachtes over “Dromen – Vraag aan jullie

  1. Ik vind dromen een prachtig ding, ten eerste het dromen wat je s’nachts doet. Dat is gewoon echt magisch. Je creëert gewoon werelden in je slaap, en het is allemaal zo echt! Maar ook dromen als dingen die je later wilt bereiken vind ik Amazing! Ik heb zo veel dromen! Succes! X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

