Versatile Blogger Award

DSC_0999Hoi! Ik ben een hele tijd geleden door xocharliece genomineerd voor de Versatile Blogger Award, bedankt! Ik heb hem nog nooit eerder gedaan, en had er ook nog nooit van gehoord, maar wat ik heb begrepen is dat ik 7 feitjes over mezelf moet vertellen en daarna 15 andere bloggers moet nomineren. Oké, komt ie:

  1. Ik ben vegetariër
  2. Ik spaar badeenden… ik heb ze net even geteld, het zijn er 88.
  3. Ik ben gek op volkswagenbusjes.
  4. Mijn lievelingsdier is een giraffe
  5. Ik ben echt een kluns met nagellak, elke keer probeer ik het, en elke keer mislukt het.
  6. Als sport doe ik atletiek, longboarden en twee keer per jaar gaan we op wintersport en ski ik.
  7. De laatste… Ik ben best een bangerik. Ik kan totaal niet tegen horror (ik vind Scary Movie al eng, en dat valt onder de categorie comedy…), ik ben bang in het donker en ben als de dood voor spinnen. Oeps.

Dat waren de 7 feitjes! Was nog best moeilijk… Ik nomineer geen andere bloggers, omdat ik er niet heel veel ken en ik heb er ook al wat bij The sisterhood of the world bloggers award genomineerd, maar voel je vrij om deze award over te nemen!

Liefs.

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog :).

12 gedachtes over “Versatile Blogger Award

Geef een reactie

