Luchtballonvaart

DSC_6011Afgelopen zondagavond ben ik met mijn ouders, broers, een vriendin en nog een paar andere mensen in een luchtballon geweest. Ik vond het van te voren behoorlijk spannend, maar het was eigenlijk helemaal niet eng. Alleen het opstijgen (en landen) is een beetje eng, maar als je eenmaal los bent voel je niks meer. Ik had in de lucht echt een Pippi Langkous-gevoel (iedereen heeft die film dat ze in een luchtballon gaat wel gezien) en het was echt heel rustgevend. Ik had gedacht dat het koud zou zijn door de wind, maar je voelt bijna geen wind daar boven. Het is ook heel stil, behalve als het vuur aan moet, maar dat is niet heel vaak. Het was echt prachtig, want we vlogen met onderstaande zon (toen was het nog wel mooi weer…), en ik heb in de verte nog acht andere luchtballonnen gezien. We stegen op vanaf het weiland achter ons huis, en daardoor konden we heel onze buurt vanaf boven zien, dat ziet er allemaal zo anders uit!

Natuurlijk heb ik ook een heleboel foto’s gemaakt (stuk of 120, het was echt prachtig), dus die ga ik even met jullie delen!

DSC_5977DSC_5936DSC_5947DSC_5952DSC_5954DSC_5969DSC_5986DSC_5978DSC_6011DSC_6033Het was echt zo’n onwijs gave ervaring en zo mooi! De luchtballon was ook echt ontzettend groot, haha. Ik wil dit zeker nog wel een keer overdoen!

Heb jij wel eens in een luchtballon gevlogen?

Liefs.

13 gedachtes over “Luchtballonvaart

Geef een reactie

