Review hoesje telefoonhoesjestore.nl

step0001Van de week kreeg ik een superleuk telefoonhoesje toegestuurd van telefoonhoesjestore.nl. Vandaag een review!Ik mocht een hoesje uitkiezen en heb gekozen voor dit super vrolijke klaphoesje. Het was behoorlijk moeilijk beslissen, want de site heeft echt heel veel leuke hoesjes.

Het uiterlijk

Ik vind het hoesje er heel vrolijk uitzien, en het geeft een zomerse sfeer (ja ok, ik weet dat het herfst is). De kleurtjes zijn heel leuk bij elkaar, en de roze binnenkant past er ook heel goed bij. Er zitten aan de binnenkant ook twee schuifvakjes waar je pasjes in kan doen, wat heel handig is.

step0003

De kwaliteit

Over de kwaliteit ben ik erg te spreken. Het hoesje voelt zeer stevig aan, en het is fijn om vast te houden. Het ziet er niet ‘bedrukt’ uit, en de kleuren zien er net zo uit als op de site.

Levering

Het hoesje was heel snel binnen. Hij was de dag na verzending al binnen.

Wat ik handig vind aan dit hoesje is dat je hem rechtop kan zetten, zodat je makkelijk Youtube filmpjes of iets anders kan kijken. Ik ben er erg tevreden en blij mee!

step0004step0002Over de site

Telefoonhoesjestore heeft een ontzettend groot assortiment met veel hoesjes voor veel verschillende telefoons, zoals Samsung Galaxy s5 hoesjes. Voor elke soort telefoon zijn er klaphoesjes, hardcase, softcase hoesjes en meer. Ook verkoopt de site naast smartphonehoesjes hoesjes en accessoires voor iPads en tablets voor een goede prijs.

Het hoesje wat ik heb gekozen kost €13,95 en kan je hier vinden.

Bedankt voor het lezen!

Dit artikel is in samenwerking met telefoonhoesjestore.nl

19 gedachtes over “Review hoesje telefoonhoesjestore.nl

Geef een reactie

