Mooie momentjes deze week

DSC_1085In tegenstelling tot mijn vorige blogpost heb ik nu even zin om positiviteit met jullie te delen (laten we de hormonen maar de schuld geven). Een quote die je vaak hoort is: ‘Enjoy the happy things in life’, wat helemaal waar is! Al die kleine momentjes die je een lach geven zijn belangrijk en die moet je zeker koesteren. Ik heb een paar geluksmomentjes van mijn week onder elkaar gezet, hopelijk maak ik jullie er ook een beetje blij mee!

-Ik had wind mee op de fiets.

-Ik moest voor school (ckv) in een groepje een opdracht doen, waar we veel moeite in hadden gestoken, en onze lerares vond het een heel sterke foto en was erg positief! De opdracht was om een subcultuur na te doen, en dat te fotograferen. Je was helemaal vrij in wat voor cultuur je koos, wij deden gothics. Na school gingen we in ons donkere kleren en zwaar opgemaakte gezicht naar een kerkhof (ja, we voelden ons redelijk respectloos) en maakte daar een aantal foto’s. De foto kan je hieronder zien, ik vind hem zelf ook heel gaaf geworden, ookal straalt de foto niet heel veel positiviteit uit. Ik sta overigens links (niet bang worden, haha.)

image1-In een tussenuur op school had ik veel huiswerk gemaakt, waardoor ik thuis bijna niks meer hoefde te doen.

-Ik las dat er in Rotterdam een Forever21 komt (aaaah!)

-Geroosterd brood met kaas als ontbijt.

-Ik heb nieuwe washi-tapes gekocht die zo ongelooflijk schattig zijn. Zoals je misschien wel weet heb ik een heeeleboel washi-tapes, nu zijn het er 67 (don’t judge me, iedereen heeft zo zijn verslavingen)

DSC_6116-Ik heb (eindelijk) een eigen laptop.

-Mijn telefoonhoesje kwam binnen (review erover staat hier!)

-Ik had ’s avonds op mijn kamer lichtjes opgehangen, een geurkaars aangestoken en een kop thee wat een heerlijke herfst-sfeer gaf.

DSC_6076-Hoewel heel mijn klas het Frans proefwerk van vandaag moeilijk vond, vond ik hem heel erg makkelijk, yeah bitches.

-Ik ben zondag tweede meisje geworden met de hardloopwedstijd van onze school, waar ruim 300 leerlingen aan mee deden, en van de havo en vwo was ik eerste meisje!

-Van de week heb ik een cake recept ontdekt zonder suiker die echt ontzéttend lekker is, ik heb hem deze week al twee keer gebakken. Binnenkort zal ik hem wel op m’n blog zetten.

-Dit is mijn vijftigste artikel! Ben best wel een beetje trots.

Ik schrijf dit even omdat ik de laatste tijd niet heel lekker in mijn vel zit, wat jullie misschien ook wel hebben gemerkt omdat ik minder plaats, en door zulke momentjes op te schrijven denk ik er weer even aan dat ik dankbaar moet zijn voor alle kleine momentjes in het leven.

Bedankt voor het lezen!

Reacties zijn altijd welkom! Natuurlijk neem ik dan ook even een kijkje op jouw blog :).

30 gedachtes over “Mooie momentjes deze week

  1. Super leuk dat je zo’n artikel maakt! Ik vind je CKV foto erg gaaf geworden, en ook onwijs knap van die hardloop wedstrijd! Ik ben btw héél erg benieuwd naar die cake zonder suiker, dus kom maar door met dat recept, haha! ❃

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

