Plaid blouse + vraag aan jullie!

step0008                              Yeah, it’s Friday! En dat betekent dat vanavond the Voice weer komt en K3 zoekt K3, en ik kijk het allebei, haha. Afgelopen week was deels rustig en deels chaotisch. In mijn hoofd was het een warboel van allemaal gedachtes, waar ik met niemand over heb gepraat, want ik wilde het even zelf op een rijtje krijgen. Dat is wel gelukt, met muziek. Nu is het allemaal een stuk rustiger, ook omdat ik deze week bijna geen huiswerk had. Of nou, ik had wel huiswerk, maar dat heb ik allemaal in de tussenuren gemaakt waardoor ik thuis bijna niks hoefde te doen. Veel mensen op mijn school hebben een hekel aan tussenuren, maar ik vind het juist wel fijn.

Van het weekend ga ik met papa naar Zeeland, en niet veel meer eigenlijk. Ik wil gaan hardlopen op het strand, en ik moet ook nog leren.

Op mijn vorige artikel kreeg ik heel veel leuke reacties, dat doet me goed! Ik heb al een maandje geen outfitpost meer gedaan, dus vandaag deel ik de outfit die ik woensdag droeg!

step0003step0007step0002step0008step0006

step0005

En toen kwam ons Stoere ook nog even kijken…

Ik droeg een zwarte broek met een ruitjesblouse. Ik weet niet of je deze blouse oversized kan noemen, wat vinden jullie? Ik zocht al heel lang naar een ruitjesblouse met leuke kleurtjes, maar ik vind ze altijd zo duur. Maar een tijdje geleden was dit blousje bij de America Today afgeprijsd van 60 euro naar 18 euro, dus ik moest hem meenemen. Op school kreeg ik ook veel complimentjes erover!

Mijn jas heb ik vorig jaar gekocht bij de Primark, echt een herfst jas. Wat ik vooral leuk vind, is de roze binnenkant.

Trouwens, ik heb nog even jullie hulp nodig! Ik wilde vragen of jullie een reactie achter willen laten met een vraag (of meer vragen) voor een Q&A. Zou ik supertof vinden, ik zal je blog linken bij de Q&A als hij online komt :).

Geniet van je weekend!

Liefs

Blouse – America Today                                                                                                      

Broek – Primark

Jas – Primark

Schoenen – New Balance

Horloge – Kruidvat

13 gedachtes over “Plaid blouse + vraag aan jullie!

  1. Wat zijn jouw tips omtrent het bloggen?
    Wat doe je als je niet lekker in je vel zit?
    Wat wilde je vroeger altijd worden?
    Als je een superkracht kon krijgen, welke zou je dan kiezen?
    Omschrijf jezelf met vijf woorden?

    🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

