Quoteday

DSC_5760Een nieuw artikel op mijn blog! Elke dinsdag wordt ‘quoteday’. Dat houdt in dat ik elke dinsdag een quote plaats die mij inspireert of die past bij mijn week. Ik zag dit al bij verschillende blogs voorbij komen, en altijd dacht ik: leuk, maar niet echt persoonlijk.Maargoed, ook al is het van internet geplukt, eigenlijk is het wel persoonlijk, in ieder geval is dat wel mijn bedoeling. Ik kies namelijk een quote uit die op dat moment bij mij past. En wat maakt het eigenlijk ook uit als het niet zo origineel is? Oké, de eerste quote!

1

Deze quote geeft mij motivatie, niet zo zeer om ’s ochtends uit bed te komen, maar om gewoon te doen wat ik zou moeten doen. In Nederland mogen wij dankbaar zijn voor wat we hebben en wat we kunnen waarmaken, dus dat moet je koesteren. Het is zonde als je je dromen niet achterna gaat en laat liggen.

Liefs

13 gedachtes over “Quoteday

Geef een reactie

