Mooie momentjes deze week #2

DSC_4010 (2)Zooo, ja, daar is hij weer hoor! Vorige week plaatste ik mijn eerste ‘mooie momentjes deze week’ en deze werd zeer positief ontvangen, dus ik heb besloten om het elke vrijdag te plaatsen.Van de week was een rustig weekje, ik heb alleen maandag een toets gehad en voor de rest hoef ik alleen nog maar vooruit te leren. Ik heb helaas volgende week pas herfstvakantie, en ondanks dat ik me behoorlijk klote voel door wat problemen op school komen hier de mooie momentjes:

-Ik had een 8,2 voor Frans, terwijl er in de klas ook veel 3en en 4en waren gehaald.

-Ik kwam erachter dat er Word op deze laptop zit, ik miste hem al… moet nog een beetje uitvinden hoe mijn nieuwe laptop werkt, haha.

-LO viel uit, waardoor ik om 1 uur uit was.

-Ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn om een boek te lezen voor Engels, maar het leest eigenlijk heel vlot.

-Mijn lieve zus was jarig! Ze is 20 gewordenDSC_0708

-Het koude weer heeft zo ook zijn voordelen, want we hebben van de week de openhaard aangehad <3.

-En dan nog iets wat heerlijk is met dit weer: je handen na school opwarmen aan lekker warme thee.

-Dikke truien

-Ik heb weer in mijn Wreck This Journal gewerkt, en ik vind de pagina’s heel tof geworden.

-Voor mijn zus’ verjaardag gingen we lekker uit etenimage1

-We gaan met school dit jaar op meerdaagse reizen. Je kan kiezen tussen Schotland, Barcelona of Ardennen. Bij Schotland mogen max. 60 leerlingen mee, maar er waren meer inschrijvingen, dus moest er geloot worden wie er mee moet naar een andere reis. Ik had met drie vriendinnen ons strookje aan elkaar geniet voor Schotland, zodat we in ieder geval samen op reis gaan, maar wij hadden natuurlijk wel meer kans om getrokken te worden. Maar er zijn zo’n 30 leerlingen die niet mee mogen naar Schotland en wij mogen wel!

-De nieuwe Fashionista kwam binnen

-Mijn visgraat was eindelijk een keer gelukt 

image2-Ik had opeens inspiratie voor een nieuw verhaal

Bedankt voor het lezen, en geniet van je weekend, of misschien wel vakantie! X

11 gedachtes over “Mooie momentjes deze week #2

Geef een reactie

