Herfst DIY’S

Toen het bijna herfst was dacht ik ‘oooh, ik ga deze herfst heel veel knutsels maken en op mijn blog zetten!’ Nouja, daar is dus niet echt van gekomen. Dit omdat de inspiratie op Pinterest en andere sites eigenlijk best tegenviel en ik had niet zoveel tijd.Maargoed, nu de herfst al een maandje bezig is besloot ik toch maar een paar DIY’S te gaan doen en eigenlijk vind ik ze best goed gelukt. Ik heb drie dingen gemaakt, en ik hoop dat jullie er inspiratie uit kunnen halen!

DSC_6339DSC_6331DSC_6364

Als eerst maakte ik iets met gedroogde bladeren. Ik had de bladeren die ik in het bos had gevonden gedroogd (dit doe je door ze tussen keukenpapiertjes te leggen en dan in een dik boek te stoppen) en ik kwam door Pinterest op het idee om ze te verven! Ik maakte leuke patroontjes met witte verf, dit gaat het makkelijkst met een heel dun kwastje of een satéprikker, en het ziet er superschattig uit. Toen de bladeren waren opgedroogd heb ik ze in mijn MoodBook geplakt.

DSC_6349DSC_6370

Nu we toch met bladeren bezig zijn, besloot ik een kaartje te maken. Met twee ponsjes drukte ik hartjes uit de bladeren, en plakte die op een geel kaartje. Met washi-tape plakte ik twee randjes en ik schreef er nog een leuke tekst bij. Superleuk als je dit in je brievenbus vindt, toch?

DSC_6355DSC_6372

En dan de laatste DIY. Ik vond boven een potje en het leek me leuk om dat te verven. Met herfstkleurtjes en een sponsje ‘dipte’ ik verf op het potje en ik probeerde een beetje van dekkend naar minder dekkend te gaan. Als laatst deed ik een kaarsje erin en tadaa!

Super simpel dus! Ik vind vooral de blaadjes er echt leuk uit zien.

Geniet van je zondag!

Liefs

 

31 gedachtes over “Herfst DIY’S

Geef een reactie

