Q&A + Liebster Award

Hoihoi!

Een tijdje geleden vroeg ik jullie om vragen achter te laten voor een Q&A. Ik was stiekem bang dat niemand vragen zou stellen, maar gelukkig heb ik een heleboel leuke vragen gekregen! Ook ben ik genomineerd voor de Liebster Award, dus die ga ik ook even invullen. Oké, eerst de Q&A:

Wat zijn jouw tips omtrent het bloggen? (Grimandglam)

Ik ben nog niet zo’n ervaren blogger, maar wat ik van de afgelopen vier maanden heb geleerd is: wees jezelf. Blog alleen over wat jij echt leuk vindt, dat komt het natuurlijkst over en dan ben je unieker.
Wat doe je als je niet lekker in je vel zit?

Muziek luisteren, schrijven
Wat wilde je vroeger altijd worden?

Pippi Langkous :p
Als je een superkracht kon krijgen, welke zou je dan kiezen?

Hm… Ik twijfel een beetje tussen onzichtbaar zijn en opeens kunnen verplaatsen naar een heel andere plek. Ik denk toch onzichtbaar zijn!
Omschrijf jezelf met vijf woorden?

Oei, dat is moeilijk. Uhm… Gek, nieuwsgierig, eerlijk, droog, spontaan.

Wat wil je bereiken met je blog? (Hajar)

Ik wil mensen inspireren en het zou tof zijn om nog meer bezoekers te krijgen, maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind!

Naar welk land wil je nog gaan en waarom (Nikki)

Ik wil later heel graag naar IJsland, omdat het daar echt onwijs mooi is!

Wat voor opleiding doe je? (Soapie-M)

Ik doe 4havo

Wat vind je het leukst aan je eigen blog?

Ik vind zelf DIY’S en ‘klets-posts’ het leukst om te publiceren :).

Wanneer ben jij echt vrolijk? (Demi)

Leuke vraag! Ik denk als ik iets heb bereikt waar ik trots op ben.. DSC_1120

Dat waren een hoop vragen! Door naar de Liebster Award…

Ik ben genomineerd door Serena, bedankt meid!

De regels :

1. Bedank degene waardoor jij genomineerd bent
2. Beantwoord de vragen die je hebt gekregen
3. Nomineer een aantal bloggers
4. Bedenk 11 vragen voor degenen die jij gaat nomineren
5. Breng de genomineerde bloggers op de hoogte

De vragen:

1.Favoriete winkel?

Sting

2. Beschrijf je zelf in eén woord:

Spontaan

3. Wat vind je van mijn blog?

Leuk, je plaatst altijd erg leuke inspiratie!

4. Wat is een leuk feitje over jezelf dat wij nog niet weten?

Hm… Wisten jullie al dat ik altijd heel veel armbandjes om heb?

5. Favoriete kleding winkel?

Weer de Sting, hihi.

6. Hoe lang blog je al?

Bijna 4 maanden

7. Wat staat er bovenaan in je wishlist?

Ik denk pizza.

8. In welk land zou je graag willen wonen?

Het liefst in Nederland, maar als ik een ander land moet kiezen om heel mijn leven te wonen is Frankrijk een tweede keuze.

9. Wat is je favoriete seizoen?

Herfst.

10. Lipstick of lipgloss?

Lipstick

11. Beschrijf je kledingstijl eens

Stoer, maar meisjesachtig (lekker cliché weer)

Ik nomineer geen andere bloggers, want daar ben ik te lui voor, maar je mag hem gewoon overnemen!

De vragen:

  1. Wie is je voorbeeld en waarom?
  2. Waar ben je goed in?
  3. Ben je ooit geschorst? Zo ja, waarom?
  4. Je lievelingseten?
  5. Wat zou je op dit moment graag willen?
  6. Wat voor schoenen draag je het liefst?
  7. Als je je hele leven nog maar drie make-up producten mag gebruiken, welke zouden dat zijn?
  8. Zou je liever alleen nog maar blogberichten kunnen lezen of alleen nog maar kunnen publiceren?
  9. Hoe laat is het?
  10. Waar ben je nu?
  11. Laatste land (buiten Nederland) waar je bent geweest?

Nou, dat waren de vragen!

Liefs,

Veerle

19 gedachtes over “Q&A + Liebster Award

  1. Leuk om je antwoorden te lezen!

    Ik ga in deze comment even je vragen beantwoorden: leuk!

    Wie is je voorbeeld en waarom?
    P!nk, ik vind haar een stoer en krachtig persoon. Ook is mijn moeder een groot voorbeeld.

    Waar ben je goed in?
    Positiviteit en dit ook overbrengen op anderen.

    Ben je ooit geschorst? Zo ja, waarom?
    Nee

    Je lievelingseten?
    Spaghetti

    Wat zou je op dit moment graag willen?
    Een nieuw huis 😛 (ons huisje staat in de verkoop sinds een paar weken…)

    Wat voor schoenen draag je het liefst?
    Pumps zonder hak

    Als je je hele leven nog maar drie make-up producten mag gebruiken, welke zouden dat zijn?
    BB cream, Zwitsal en mascara

    Zou je liever alleen nog maar blogberichten kunnen lezen of alleen nog maar kunnen publiceren?
    Oei, lastige. Ik vind het beide leuk dus ik beantwoord deze vraag lekker niet 😉

    Hoe laat is het?
    09:56

    Waar ben je nu?
    Thuis, achter mijn laptop.

    Laatste land (buiten Nederland) waar je bent geweest?
    Engeland

    Fijne dag vandaag!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

