Blognaam veranderen?

Heyhey,

Ik zit er de laatste tijd aan te denken om mijn blognaam te veranderen. Het is niet dat ik ‘createshine’ niet leuk meer vind, maar ik wil het wat persoonlijker hebben, dus iets met mijn naam. Ook staat een persoonlijke blognaam wat professioneler, vind ik. Ik zit er heel erg over te twijfelen, en had een paar namen bedacht. Er zijn er twee uitgekomen waarover ik twijfel, als ik hem überhaupt wel wil veranderen. Dus ik wilde graag weten, wat vinden jullie? Vinden jullie dat ik hem moet veranderen, of gewoon zo moet laten? Ik heb een poll gemaakt, en ik zou het heel erg waarderen als jullie even willen stemmen!

Klik hier voor de poll

Ik zat te denken aan veerleanne.wordpress.com of veerleplume.wordpress.com… VeerleAnne omdat Anne mijn tweede naam is, en VeerlePlume omdat Plume ‘veer’ in het Frans is, dus dat is wel erg toepasselijk.

Daarnaast zijn suggesties ook zeker welkom, laat het maar weten in de reacties als je bv. een idee hebt voor een blognaam.

Fijne zondag!

21 gedachtes over “Blognaam veranderen?

Geef een reactie

