Quoteday #3

Ooh, wat hou ik toch van de vakantie… Uitslapen, veel bloggen en naar het strand gaan. Sorry voor de mensen die alweer naar school of werk moeten, haha. Ik moet deze vakantie helaas ook veel aan school doen, maar dat komt wel goed. Het is weer quoteday, en deze week heb ik gekozen voor een Nederlandse tekst, omdat die vaak ook heel mooi zijn.

3

Daar vloog alweer een dag voorbij. Deze viel mij op op Pinterest, omdat er een vraag werd gesteld: ‘Zag je dat?’. Toen ik de rest van het plaatje las, moest ik wel lachen. Mooi gezegd. En heel goed. Want mensen beseffen vaak niet hoe snel de tijd gaat. Hoe snel een dag dus gaat, en voor je het weet is de week voorbij gevlogen, of een maand, en dan een jaar, en dan alweer 10 jaar. En dan besef je dat je veel dingen niet hebt gedaan die je wel hebt willen doen.

Geniet dus van je dag en leef in het moment, en doe wat je wil doen, want voor je het weet is de dag alweer voorbij gevlogen zonder dat je het ziet.

Geniet van je dag! 😉

Liefs

11 gedachtes over “Quoteday #3

Geef een reactie

