Wreck This Journal #4

Goedemorgen!

Ik heb de laatste tijd weer in mijn Wreck This Journal gewerkt (ik vind het echt heerlijk om te doen) en zoals altijd deel ik de resultaten met jullie! Dit is de vierde Wreck This Journal, dus dat betekent dat ik zo’n 20 pagina’s heb gehad. Hij wordt al redelijk dik, dus als alle 192 opdrachten voldaan zijn ben ik benieuwd hoe hij eruitziet! 

Before:DSC_6278

After:DSC_6295Ik begon met iets wat eigenlijk geen opdracht is, maar ik wil iets doen met Γ‘lle pagina’s van het boek, dus ik heb deze ook geverfd. De paginanummers heb ik nog niet toegevoegd, dus dat ga ik nog doen. Maar dat is een beetje moeilijk allemaal op de foto te zetten, haha.

Before:DSC_6288

After:DSC_6532Ik heb deze keer weer veel met verf gedaan en zoals je wel ziet aan de vorige opdracht en aan de zijkant van het boek heb ik iets met regenboogkleurtjes. Dat ziet er gewoon zo vrolijk uit en het is eigenlijk altijd leuk.

Before:DSC_6516

After:DSC_6521Goed, ik heb hem niet opgehangen, want dat was een beetje lastig, maar ik heb hem rond laten gaan op een feestje met mijn vriendinnen. Let niet op de teksten en tekeningen, ze zijn niet helemaal normaal… haha.

Before:DSC_6544

After:DSC_6553Ik had nog wat gedroogde bladeren liggen en plakte die erin. Maar andere gevonden voorwerpen…? Ik ben maar bloemetjes gaan plukken in de tuin.

Before:DSC_6282

After:DSC_6537De laatste opdracht. Ik heb met waterverf en een kwast heen en weer gezwaaid boven het boek, was erg leuk om te doen, helaas zat mijn bureau ook een beetje onder de verf.

Dat waren de opdrachten! Vraag aan jullie: hebben jullie een Wreck This Journal?

Liefs

21 gedachtes over “Wreck This Journal #4

Geef een reactie

