Mooie momentjes #3

Misschien is het je opgevallen, misschien ook niet, maar vorige week is er geen ‘mooie momentjes van deze week’ online gekomen. Dit omdat ik genoeg variatie op mijn blog wil, en als elke week én een quote én een mooie momentjes online zet, zijn er niet zo veel dagen meer waarop ik andere soort artikelen kan delen. Ik heb dus besloten om elke twee weken mijn mooie momentjes te verzamelen. En vanaf nu noem ik het dus ook geen ‘mooie momentjes deze week’ meer, en ‘mooie momentjes deze twee weken’ klinkt ook zo stom. Maargoed, hier komen mijn mooie momentjes:

-Vakantie!

-Ik had een fotoshoot bij Denise en ik ben echt onwijs blij met de resultaten, het zijn prachtige foto’s geworden!

IMG_1712IMG_1650

-Na de fotoshoot ben ik met mijn moeder Rotterdam ingegaan en heb ik nieuwe kleren gekocht.

-Ik had een feestje met mijn lieve vriendinnen wat weer supergezellig was.

-Ik heb met Lobke heerlijk op het strand gewandeld met zonsondergang.

DSC_6803

-Met mijn ouders, zus en onze hond heb ik heerlijk in het bos gewandeld.

-Toen ik wakker werd en het raam open zette waaide een herfstlucht binnen en scheen de ochtendzon door de oranje bladeren.

-We zijn naar Middelburg geweest en hebben daar een leuk dagje van gemaakt. Ik heb nieuwe schoenen en nog wat kleren gekregen, thanks mom <3.

DSC_6842

-Ik heb lekker hardgelopen in het bos.

-Ik heb besloten wat de nieuwe naam van mijn blog wordt en ik heb een ontwerp gemaakt voor visitekaartjes, volgende week horen jullie meer!

-Op We Heart It heb ik een heleboel mooie winter plaatjes verzameld, dus ik heb helemaal zin in de winter.

-Ik ging met mijn vader reeën en herten spotten in het bos, we hebben er twee gezien.

-Buiten liep een lieveheersbeestje, dus die heb ik kunnen fotograferen, ik ben altijd blij als ik dan een leuk beestje tegenkom.

DSC_6819Dat waren de mooie momentjes! Trouwens, dit artikel komt dus één keer in de twee weken online, en ik heb besloten dat ik dat ook met Quoteday ga doen. Aanstaande dinsdag komt er wel een quote online, maar de week daarop niet. Elke week komt er dus óf een quote óf een mooie momentjes online, snap je?

Fijne dag!

17 gedachtes over “Mooie momentjes #3

Geef een reactie

