New scarf

Als ik aan herfst of winter denk, denk ik aan lekker warme en cosy kleding. ’s Ochtends zit ik soms om half 8 op de fiets als het vriest, en dan is warme kleding niet te missen. Het enige wat ik nog wilde was een lekker warme sjaal die ook leuk staat, en toen ik vorige week in de Forever21 heb ik er één gevonden.DSC_6433 DSC_6438 DSC_6456 DSC_6460 DSC_6464 DSC_6440

Het heeft prachtige herfstkleurtjes, die makkelijk te combineren zijn. Mijn nieuwe winterjas is een beetje groen/bruin en daar staat deze sjaal ook mooi op. Hij is lang, wat best onhandig kan zijn, maar hij is lekker warm en fashionable. Zoals je op één van de foto’s ziet is hij zo groot dat je hem ook als dekentje kan gebruiken, haha.

De sjaal kost 12 euro, en dat vind ik hem zeker waard. Ik ben er super blij mee, en ik denk dat ik hem vaak ga dragen!

Liefs,

Veerle

23 gedachtes over “New scarf

Geef een reactie

