Zonsondergangen

Yes, ik ben ook weer thuis van mijn eerste schooldag na de vakantie. Ik was m’n wekker vergeten te zetten, kwam te laat op de plek waar ik altijd afspreek met vriendinnen om te fietsen en ik was mijn rekenmachine vergeten. Lekker begin Veerle. Ik heb overigens wel een heerlijke vakantie gehad en ben weer helemaal tot rust gekomen. We hadden net de laatste twee uur LO en ik heb me helemaal kapot gezweet met basketbal, dus ik ben behoorlijk moe nu.Anyways, ik wilde het over iets anders hebben.EÊn van de mooiste dingen die er is, zijn zonsondergangen. Ik vind het prachtig en kan er uren naar blijven kijken (helaas is de zon dan inmiddels wel onder). Als ik buiten een mooie lucht zie blijf ik er eerst 5 seconden naar kijken en dan ren ik met mijn camera naar buiten om een heleboel foto’s te schieten.

Ik zit ’s ochtends vroeg vaak op de fiets naar een prachtige zonsopgang te kijken (ja, die zijn ook heel mooi) en baal dan vreselijk dat ik mijn camera niet bij de hand heb, maarja, die ga ik nou eenmaal niet mee naar school nemen.

Het is overigens wel moeilijk om de lucht mooi te fotograferen. Ik ben blij dat ik een fotografie cursus heb gehad, want nu speel ik altijd gewoon een beetje met mijn instellingen en meestal heb ik wel mooie resultaten (al zeg ik het zelf).

Ik heb een aantal van mijn foto’s op een rijtje gezet, sommige foto’s ben ik best trots op, andere foto’s vind ik niet zo mooi.

1 2 DSC_2002 DSC_5558 DSC_6033 DSC_6169 DSC_6184

Fun fact: de foto met de windmolens is gemaakt vanuit de luchtballon, de zonsondergang was onwijs mooi toen, vooral als je het vanuit de lucht zag!

Wat vinden jullie van de foto’s?

Liefs

13 gedachtes over “Zonsondergangen

Geef een reactie

