Nieuwe blognaam + nog meer veranderingen

Wow, wat heb ik ernaar uitgekeken om dit te delen! Er zijn op mijn blog een aantal dingen veranderd en dat ga ik jullie nu vertellen… Ten eerste, en niet geheel onbelangrijk, heb ik mijn blognaam veranderd! Ik had het er al eerder over gehad en een poll aangemaakt om jullie te vragen te stemmen, ik was namelijk aan het twijfelen tussen ‘veerleanne’ en ‘veerleplume’. Uiteindelijk heeft die poll niet veel nut gehad, want er waren op beide ongeveer evenveel stemmen, haha. Ik neigde zelf al wel meer naar veerleplume, want ik vind het wel wat hebben. Mijn moeder vond veerleanne beter, maar dan wel veerle-anne, omdat volgens haar anders mensen ‘veer leanne’ gaan lezen en daar had ze eigenlijk wel gelijk in. Maar ik wilde geen veerle-anne, want ik vond dat streepje niet mooi staan (ja ik wil het precies zoals ik het wil), dus het is nu toch veerleplume geworden! Plume betekent ‘veer’ in het Frans en dat past natuurlijk bij mijn naam. Ik heb er ook voor gekozen om een veertje als logo te doen, dus dat is nu het logo van mijn blog.

Ik heb hem ingesteld als logo op mijn startpagina en zoals je misschien al hebt gezien, heb ik ook een nieuwe foto en tekst aan de zijkant geplaatst. (Klik hier om naar de startpagina te gaan)

Toen ik net mijn blog begon, wilde ik een  ‘about-me pagina’ maken, want dat hebben eigenlijk bijna alle blogs, en dat is wel zo handig. Ik dacht dat niet veel mensen daarop zouden kijken, maar het is mijn meest bekeken pagina van heel mijn blog, dus blijkbaar kijken mensen daar het eerst op als ze op mijn blog komen (ik doe dat persoonlijk niet zo vaak). Maargoed, ik had in het begin dus niet zo’n uitgebreide tekst daar geplaatst omdat ik dacht dat mensen daar toch niet op zouden kijken. Nu heb ik die pagina dus veranderd: ik heb hem uitgebreid en meer over mezelf verteld. Ook heb ik ‘about me’ veranderd in ‘over mij’ omdat mijn blog gewoon Nederlands is. (Klik hier om naar de ‘over mij’ pagina te gaan)

En last but not least: ik heb visitekaartjes! Ik heb ze in de vakantie ontworpen en besteld en gisteren zijn ze binnengekomen. Ik vind ze zelf heel tof geworden en ben er super blij mee!

step0002

Ik hoop dat jullie alle veranderingen ook leuk vinden, en als je nog kleine foutjes ziet waar ik overheen heb gekeken, zeg het me alsjeblieft!

Liefs,

Veerle

13 gedachtes over “Nieuwe blognaam + nog meer veranderingen

Geef een reactie

