Something – Fall 

Jullie kennen vast de app/site We Heart It wel. Voor degene die het nog niet kennen: We Heart It is een site met allemaal prachtige plaatjes. Het is eigenlijk een beetje een combinatie van Tumblr en Pinterest. De plaatjes lijken vaak een beetje op die van Tumblr en je kan net als op Pinterest collecties (ipv borden) aanmaken om plaatjes te verzamelen.Ik zit al een jaar of 3 op We Heart It en heb doe er op dit moment weer wat mee. Ik heb periodes gehad dat ik er echt elk moment dat ik mijn telefoon in mijn hand had op We Heart It zat, maar soms zat ik er gewoon een paar maanden helemaal niet meer op. Ik heb inmiddels best veel volgers, namelijk 2212, maar ik wil er natuurlijk nog veel meer, haha. Toen bedacht ik opeens dat je uniek moet zijn en zelf nieuwe mooie plaatjes erop moet zetten. Nou ben ik wel goed in foto’s maken, maar niet in zulk soort plaatjes dat je op Tumblr en We Heart It ziet (dat is moeilijker dan je denkt, hoor!). Dus ik bedacht om plaatjes van de site zelf aan te passen en dan opnieuw te uploaden. Misschien hebben jullie ooit wel gehoord van Dazzling Overlays? Dat is een account op Tumblr en Instagram waar iemand zelfgemaakte overlays op plaatst. Die kan je dan op een andere foto ‘fotoshoppen’ en dan heb je een leuke toevoeging aan de foto.

Voor de duidelijkheid, dit is dan eerst de foto:large2

Dan haal ik een overlay van internet:

e46f517a131b0a3d14450362bef621fe

En dan voeg ik die met Picmonkey of Picsart toe aan de foto:

3

Het is eigenlijk super simpel, maar vaak ziet het er net wat schattiger uit dan de originele foto. Ik heb alle foto’s die ik heb gemaakt op We Heart It geplaatst en ik moest natuurlijk een naam hebben voor mijn collectie. Er kwam in mijn hoofd opeens ‘something’ op, lekker random dus ik heb dat maar gebruikt. Op We Heart It hebben heel veel borden eigenlijk zo’n random naam, dusja.

Het leek mij leuk om mijn creaties met jullie te delen. Het eerste thema is herfst/winter, ik hoop dat jullie de plaatjes mooi vinden!


  
  
Fijn weekend!

24 gedachtes over “Something – Fall 

  1. heel leuk bedacht! toevallig staat er voor mijn site ook een weheartit post ingepland. hier deel ik mijn favoriete volgers en mijn meest gehartte foto´s. wat is jouw weheartit?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

