We love cosy

We zitten nog in de herfst, maar stiekem heb ik ontzettend zin in de winter. Warme chocolademelk, dikke truien, de openhaard aan… De dikke truien konden een tijdje geleden wel, maar nu zijn de temperaturen weer een stuk omhoog gegaan. Ik moet niet klagen hoor, vind het juist fijn op de fiets! Maar toch verlang ik wel naar de winter. Om jullie inย de stemming te brengen heb ik foto’s van We Heart It (kom ik weer, hoor) verzameld. Enjoy! large 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Een heleboel cosy sweaters en chocolademelk dus! Mijn wintercollectie op We Heart It is hierย te vinden.

Houden jullie ook zo van de winter?

Liefs

18 gedachtes over “We love cosy

  1. Mijn hart smelt weer helemaal als ik deze mooie, winterse, cosy foto’s zie! Super zin heb ik in de winter, niet voor op de fiets maar voor in de kerstvakantie. Die knusheid is echt HEAVEN!
    Xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

