Mooie momentjes #4

Oeps, deze moest gisteren online komen. Nouja, gisteren had ik het iets te druk (ja ok, met tv kijken), dus vandaar dat ik mijn ‘mooie momentjes’ nu plaats. Enjoy! -Ik heb weer afgesproken met vrienden die ik een tijdje niet had gezien en ook weer nieuwe mensen ontmoet, was supergezellig.

-Mijn favoriete K3 is het geworden.

-Maandag moeten we ons boekverslag inleveren, maar die heb ik al lang af. Meer een last minder dus.


-Deze foto spreekt voor zich…

-Met mijn broer en oom ben ik in Amsterdam naar de open dag van het hbo (Media, Informatie en Communicatie) geweest en dat sprak me erg aan!

-Ik was een beetje in de stress omdat ik niks van mijn huiswerk snapte, toen kwam ik erachter dat we het pas voor een dag later af hoefden te hebben.

image

-Ik heb lekker hardgelopen.

-Ik voelde me (moet je nagaan, op een maandag) heel vrolijk.

-Van wiskunde snapte ik he-le-maal niks, maar het proefwerk vond ik onwijs makkelijk!

-Ik had een gezellige pauze met mijn vriendinnen, zo eentje waarbij je buikpijn hebt van het lachen.


-Op de terugweg naar huis hing er een heerlijke herfstige sfeer met de lage zon tussen de bomen.

-7,4 voor wiskunde!

-We hadden van Frans een chansonavond dat er iemand allemaal Franse liedjes kwam zingen. Wij vonden er niet zoveel aan, maar onze Frans lerares (wie een schat van een vrouw is) stond helemaal te genieten, zo lief om te zien ♥

image2

-Dit was de quote van donderdag bij de Flow kalender, vond hem wel bij dit artikel passen…

-We gingen bij atletiek freerunnen, was echt leuk.

-Gisteren kwam de nieuwe single van Miss Montreal uit. Ik ben heel erg fan van haar, dus ik was nogal excited. Ze kwam vrijdag om 8:45 en om 9:50 op de radio, dus ik baalde heel erg dat ik dat niet kon luisteren omdat ik op school zat. Het nummer zou dus rond die tijd voor het eerst te horen zijn, maar toen ik uit m’n bed kwam keek ik gelijk op Spotify en hij stond er om 6:30 al op! Dus ik ben misschien we één van de eersten van Nederland die hem heeft gehoord, en hij is zo super super leuk, haha. Ik was gisteren dus ook heel de dag enorm vrolijk.

Dat waren de mooie momentjes! Ik ga vandaag misschien een nieuwe ski-jas kijken met mama, en voor de rest wordt het heel veel leren voor de proefwerkweek dit weekend…

Wat ga jij doen dit weekend?

Liefs

22 gedachtes over “Mooie momentjes #4

Geef een reactie

