Quoteday #5

Goeiemorgen! Hoe is het met jullie? Met mij redelijk. Zal even uitleggen waarom. Twee weken terug was er een winactie voor een exclusief concert van Miss Montreal (ca. 100 mensen) en daar wilde ik héél graag naartoe, omdat ik groot fan ben. Ik had dus iedereen gevraagd of ze voor mij wilden meedoen en als ze kaartjes wonnen die aan mij wilden geven. Uiteindelijk hadden 26 mensen het voor me ingevuld, heel wat, dus ik had best kans om ernaartoe te gaan. Maar er heeft gewoon NIEMAND kaartjes gewonnen. Dus nu baal ik, haha. Maar voor de rest gaat het wel goed, er bestaan ergere dingen in het leven.

Schermafbeelding-2015-11-16-om-08_56_421-e1447660412464

Natuurlijk is alles over Parijs jullie niet ontgaan en zullen jullie er ook op andere blogs veel over gelezen hebben. In tegenstelling tot anderen ben ik daar dus ook vrij laat mee, maar ik vond het een beetje respectloos om laconiek verder te bloggen. Ook op school hebben we gisteren een minuutje stilte gehouden voor Parijs.

 

6 gedachtes over “Quoteday #5

Geef een reactie

