Three things tag

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb ingevuld. Op zoek naar een leuke tag vond ik de Three Things Tag en hij leek me wel erg leuk. Simpele vragen, waarop je drie antwoorden moet geven. Let’s go!

Drie dingen in mijn tas
♥ Portemonnee
♥ Deo
♥ Telefoon

Drie dingen op mijn bureau
♥ Losse papieren
♥ Etui
♥ Laptop

Drie favoriete meubels thuis
♥ Mijn bed
♥ Bank
♥ De wastafel op mijn kamer (heerlijk, geen badkamer hoeven te delen)

Drie favoriete fruitsoorten
♥ Watermeloen
♥ Aardbeien
♥ Ananas

step0002

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
♥ Jiami
♥ Teske
Joyce en Scarlet

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
♥ Love you now – Miss Montreal
♥ Meisje van het oosten – Miss Montreal
♥ Tututu – Miss Montreal

JA, ik ben een liefhebber van Miss Montreal. Ik heb ook een fanpagina… haha.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
♥ Wat zal ik hier eens op antwoorden?
♥ Mijn haar zit echt vreselijk vandaag.
♥ Miss Montreal.

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid 
♥Weer Teske
♥ Justine
♥ Tessa

DSC_6723

Drie favoriete sporten
♥ Atletiek, dat doe ik al heel mijn leven.
♥ Turnen, heb ik ook zo’n 6 jaar gedaan, maar moest stoppen omdat ik het te druk had met school. Mis het soms wel.
♥ Skiën, we gaan twee keer per jaar op wintersport en ik ski al ongeveer sinds ik kon lopen.

Drie dingen waar ik gelukkig van word (even mijn geluks-lijstje erbij pakken)
♥ Lachende mensen
♥ Warme chocolademelk met slagroom
♥ Iets bereiken waar je trots op mag zijn

Drie favoriete quotes
♥ Be the type of person what you want to meet
♥ Some days you just have to create your own sunshine
♥ Be somebody who makes everybody feel like a somebody

DSC_6818

Drie vakantiebestemmingen (dromen, dromen, dromen)
♥ IJsland (nummer 1 by far)
♥ Amerika
♥ Zuid-Afrika (wil ik nog een keer naar toe)

Drie dingen die ik dit jaar wil doen (het jaar is al bijna afgelopen, dus laat ik maar even lekker cliché dingen bedenken)
♥ Sinterklaas vieren
♥ Kerst vieren
♥ Nieuwjaar vieren

Haha, die laatste drie staan op de planning, gelukkig. Ik heb echt zin in alle drie!

Voel je vrij om deze tag over te nemen, veel succes deze week, voor je het weet is het weer weekend!

 

39 gedachtes over “Three things tag

Geef een reactie

