Snowboarden

Afgelopen donderdag ben ik met mijn beste vriendin Kim gaan snowboarden in Rucphen omdat zij haar nieuwe GoPro wilde uitproberen. Het was de laatste dag van de proefwerkweek, een goeie afsluiting dus. Ik ski zelf al 12 jaar, maar ik had nog nooit gesnowboard dus ik besloot dat eens te proberen. Volgens Kim leerde ik eigenlijk heel snel, en het ging eigenlijk ook best goed, behalve bochten maken. Een bocht op mijn hielen lukte wel, maar op mijn tenen niet. Op een gegeven moment deed mijn kont zo’n zeer van het vallen dat ik mijn snowboard in heb geruild voor ski’s, dat voelde beter, haha.

Kim heeft een youtube filmpje gemaakt met haar GoPro beelden, wat heel vet is geworden! Overigens gaat ze over 8 dagen op een bootreis van 6 weken lang, je kan haar avontuur volgen op haar blog, is echt tof!

Trouwens, misschien is het je opgevallen, misschien ook niet, maar vrijdag is er geen Mooie Momentjes online gekomen. Het kwam niet echt uit in mijn planning en ik had er eerlijk gezegd ook niet zo’n zin in. Ik heb dus besloten om de Mooie Momentjes niet meer om de twee weken te doen, maar gewoon wanneer het mij uitkomt.

Fijne zondag!

Veerle

13 gedachtes over “Snowboarden

  1. Ik kan de video niet bekijken, maar wel super leuk dat jullie zijn gaan snowboarden! Zelf ski ik ook al bijna mijn hele leven en heb ik nog maar één keertje gesnowboard. Ik vond het best wel moeilijk! Omdat het zo anders is als skiien, hihi!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

