Winter is coming

Het wordt weer kouder. Dat heeft zijn voordelen (chocolademelk, warme truien en kerstverlichting), maar ook zijn nadelen (kou, winterdipjes en gladheid). Maar toch hou ik van de winter, en vooral voor fotografie vind ik het prachtig. Als het heeft gevroren of gesneeuwd hangt er een beetje een sprookjesachtige sfeer die ik heel bijzonder vind.Vorige week had het gevroren, dus ik stond om half 8 ’s ochtend buiten met mijn camera. Ik had mijn micro-lens erop gezet, dus het zijn close-ups, want dat vind ik vaak het gaafste bij fotografie. Kijk verder voor de resultaten!

DSC_7036DSC_7047DSC_7049DSC_7055DSC_7058DSC_7061DSC_7062DSC_7059

De ijskristalletjes lijken net suikerkristallen, wat je met het blote oog niet goed kan zien, daarom vind ik de foto’s wel gaaf geworden. Ik kan ook echt niet meer zonder mijn micro-lens, haha.

Wat vinden jullie van de foto’s?

Liefs

32 gedachtes over “Winter is coming

Geef een reactie

