Striped Dress

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk jurkje voor in de winter. Ik heb wel leuke jurkjes, maar dat zijn dan ook echt zomerjurkjes, dus die kan ik nu niet dragen. Woensdag gingen we met een aantal leerlingen van de leerlingenraad naar Utrecht voor een cursus debatteren, wat superleuk was (nee, niet saai)! We hadden tijd over, dus we waren naar Alexandrium in Rotterdam geweest. Bij de Sting vond ik een leuk jurkje. Hij viel me al gelijk op, because i LOVE streepjes.

step0004

step0003

step0006

step0001

Het jurkje heeft driekwartmouw, waardoor je hem eigenlijk altijd kan dragen (behalve als het overdreven warm of koud is, haha). Maar met een leren jackje of een spijkerjasje staat het ook heel goed, dus je kan het in de winter gewoon dragen.

Toen ik hem voor het eerst aan had vond ik hem een beetje kinderachtig of tuttig, maar dat is eigenlijk onzin. Ik twijfelde wel nog een beetje, maar heb hem toch gekocht aangezien hij afgeprijsd was voor 10 euro (!). Uiteindelijk heb ik er helemaal geen spijt van en ik ben er echt heel blij mee!

step0002

Oh, en trouwens, ben ik de enige bij wie mijn panty ALTIJD scheurt? Ik kan een panty serieus maar iets van 2 keer dragen en daarna kunnen ze gewoon de prullenbak in, life struggle… Gelukkig was dit pas toen ik thuis was, dus op school heb ik niet zo rondgelopen hoor, haha.

Fijn weekend!

 

26 gedachtes over “Striped Dress

Geef een reactie

